Sunday 27 April 2014

PRE ORDER 28HB APRIL SEHINGGA 15HB MEI 2014

PRE ORDER ni berjalan mulai 28hb ni ye....korang bley pm kami utk details produk,moq dll.serius buyer only....antara yg ditawarkan:
-eyelet plier, moq 1pc
-rotary cutter,min 1pc
-art cutting mat,min 1pc
-printed felt, min 5pcs
-pvc per meter, min 1m
-crepe paper, min 50pcs/pek
-kertas tisu, min 100pcs
-zig zag scissor, 1pc
-felt,5m
-fiber,10kg
-keychain ring,1000pcs
-keyring,1000pcs
-hp strap, 1000pcs
-round brooch pin,1000pcs
-colorful wood stick,500pcs
-mix color perler beads, min 1kg
utk pertanyaan details produk dan tempahan:

sila emel ke nnsfeltcreation@gmail.com
atau sms/viber/wa ke 0139867220
https://www.facebook.com/messages/Nnsfeltcreation

***barang adalah terhad dan akan ditutup setelah cukup kuota.sistem chop x dikira....pre order dikira setelah full payment dilakukan.
***sebarang pembatalan pre order....duit tidak akan dipulangkan.amaran keras...serious buyer only...

Terima kasih

No comments:

Post a Comment